wtorek, 7 kwietnia 2015

co lubią mężczyźni

Od dawna nie liczę z iloma sie przespalem a było ich sporo przez 58 lat . Jestem wymagający jeśli chodzi o partnerki przedewszystkim czyste zadbane to samo oferuje ja jestem typem zadbanyn spędzam 4 razy w tygodniu czas na fitnesie . Potrzeby seksualne ogromne a żona daje sie skusić raz w tygodniu , więc korzystam i kocham sie pare razy w tygodniu . Kobiety muszą być młodsze conajmniej o 13 lat .ostatnio miałem z karaibow o 25 lat młodsza ale fantastyczna w łóżku a teraz poluje na greczynke a jest tych dziewczyn bo mieszkam w Monachium . Były azjatki a nawet dwie murzynki , na emeryturę sie jeszcze nie wybieram więc korzystam z każdej min nie wiadomo jak długo? Znam smak kobiet i może dzięki mojej chorobie uzależnienie od sexu poznałem i wyprobowalem tyle ładnych kobiet komiczne jest jak faceci udają maczo, a tak naprawdę to beznadziejne dupki i to jeszcze śmierdzące-ciągle drapią się po cuchnących jajach-obrzydlistwo, potem te łapy wąchają i myślą że nikt tego nie widzi-kupa śmiechu i wiadro mułu Facet to przynajmniej ma wytłumaczenie - bo to co ma między nogami może mu w pewnych sytuacjach boleśnie przeszkadzać. Więc wkłada rękę i poprawia - normalne! A czym wytłumaczy kobieta pakowanie tam własnych rąk? Bo zapewniam, że kobiety również tak robią! Sam widziałem! Wasze problemy to nic, ja zwaliłem sobie i wytarłem się ręcznikiem siostry, Siostra teraz jest w ciąży i zarzeka się przed rodzicami, że z nikim nie "spała". I co wy na to ? Zapomniał dodac słowa "większość" przed opisem wymagań kobiety wobec mężczyzny. Ale to nie problem zawsze zostaje Kasia Rączkowska albo wspolny z kolegami wypad do domu uciech cielesnych. Tam po opłaceniu wszystkie dają. Artykuł napisany na siłę, taki zapchajdziura. Żenada. A kudły na nogach i bikini? A odrosty na włosach, a pryszcze, brak lub przesadny makijaż, a białe kozaki w ubiorze i inne tego typu trendy?! ITD, ITP> Redaktorzyna co to pisała chyba niedoświadczona jest i tyle. Wszystkie punkty pasuja do mojego "meza".Wraca z pracy,wali sie na kanape,zje albo i nie o prysznicu nie wspomne bo i sa 4dniowe rekordy,pije browar albo whisku beka pierdzi,jak idzie do kibla to pol chaty wali,lezy na kanapie z reka w gaciach jakby myslal ze trzyma za skarb,jak juz bzykanko to koniec po 20sekundach i czym sie kobity przejmujecie,moze i wisi to i owo ale da sie to zmienic ja zmienilam a oni zostana tacy do konca a jak was zdradzaja to wy tez co macie sie zadreczac,plakac po katach zeby dzieci nie widzialy robcie to samo i sobie uzywajcie do woli Nie do końca tak jest z tym treningiem/zapachem po nim, etc. Znam jedną sąsiadkę, czystą i zadbaną, ale jej zapach/pot jest dla mnie nie do przyjęcia/odrzuca. Natomiast inna sąsiadka też czysta i zadbana mimo upalnego lata roztacza zapach podniecający. Obydwa zapachy wyczuwam na klatce po 10 min od obecności w/w pań. To są FEROMONY i nie wiadomo z jakich przyczyn, jedne nam odpowiadają inne odpychają..... Może natura usiłuje selekcjonować, kojarząc odpowiednie spotkania DNA....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz