wtorek, 7 kwietnia 2015

sylwetka i piersi

Moi kochani, autorzy tego "newsa"wskażcie na którym konkretnie zdjęciu jest ona śliczna ?Tracę już chyba orientację w poczuciu piękna . Byle Pomp-oniusz i od razu PIĘKNA, bo wara i cyc zrobiony, rzęsy doklejone i botoks na ryju ( przeciętnym jak noc listopadowa)? One wszystkie są TAKIE SAME, spod jednej sztancy. Gdzie ta "uroda" wg was? Znam już takie 1 małżeństwo. Zawsze przyglądałam się i podziwiałam. Ona jego muza. Zdjęcia profesjonalne. W kadrze tylko ona - cudna. Naprawdę jak było mi źle klikałam na ich zdjęcia ,żeby popatrzeć,że jednak miłość istnieje. Skoro im się udaje.... to ona jest. Tylko on - ten silny, prawdziwy, niezawodny. Dzieci , oni i aura wokół nich. U mnie niestety zupełnie inaczej. ... dlatego z tęsknotą przyglądałam się temu poczuciu bezpieczeństwa. Temu idealnemu związkowi. Nierozłącznym- jej i jemu. I co? Szok. ..dowiedziałam się ,że pan spotkał na swojej drodze inną ... i tylko z nią naprawdę jest szczęśliwy. Z nikim dotąd nie był :( Teraz dopiero wie , co to szczęście i miłość...teraz to on wie co to sex ?! Dlatego ludzie ... jak teraz słyszę takie zapewnienia jestem sceptyczna. A ja? Ja dalej przyglądam się światu i wiem,że nie zawsze to, co tak ładnie wygląda , takie ładne jest. Daj im Boże ,że naprawdę... Na pewno wiem,że cały czas trzeba dawać z siebie i wymagać od tej drugiej strony... Miłość to dawanie nie tylko branie. czym więcej piszą o szczęściu i wierności tym szybciej dowiemy się o zdradzie ...upsss Nie można żyć tak po prostu bez sztucznego tłoku i hałasu wokół siebie. Trzeba wszystkim udowadniać,że my to naprawdę się kochamy i nikt nas nie złapał jeszcze na kłótni no i .... zdradzie. A potem wielkie ale ... Ci co naprawdę się kochają nie opowiadają o tym wszem i wobec .Miłość prawdziwa- cicha jest ... bo tylko tych osób , które dotyczy. Jest oczywista i widzą ją wszyscy, którzy są w pobliżu, nie trzeba o niej krzyczeć  Moim zdaniem jest ładna, ale nie wiem czy piękna ;p zresztą nie mnie oceniać :> Najważniejsze, że się rozumieją i nie krzywdzą. Reszta to już nie nasza sprawa. ;) Każdy z nas szuka czegoś innego w drugiej osobie i inną osobę uważa za piękną/przystojną. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz